Творчість у цифровому просторі
Сучасний вчитель має постійно вдосконалювати навички створення та використання мультимедійного та інтерактивного контенту, щоб зацікавити цифрове покоління учнів.13:16 16.10.2024
Творчість у цифровому просторі
Сучасний вчитель має постійно вдосконалювати навички створення та використання мультимедійного та інтерактивного контенту, щоб зацікавити цифрове покоління учнів.13:16 16.10.2024
Особливості використання цифрових сервісів у роботі вихователя закладу дошкільної освіти
15 жовтня, в межах реалізації проєкту "Територія цифрової компетентності", Центр професійного розвитку педагогічних працівників провів практичний семінар "Особливості використання цифрових сервісів у роботі вихователя закладу дошкільної освіти".11:08 16.10.2024
08:53 11.10.2024
08:29 10.10.2024
Використання штучного інтелекту на уроках мовно-літературної галузі
Штучний інтелект швидко розвивається в освітньому просторі, має потенціал для покращення якості освіти та здатність трансформувати систему навчання. Про особливості та можливості використання ШІ говорили педагоги громади під час вебінару "Використання ШІ на уроках мовно-літературної галузі", який 24 вересня провів Центр професійного розвитку педагогічних працівників.08:19 25.09.2024
Освітній кластер 2024: досвід та інновації
27 серпня Центр професійного розвитку педагогічних працівників провів засідання професійних спільнот освітян громади у форматі «Освітній кластер 2024: досвід та інновації».15:24 27.08.2024
Долаємо стрес, розвиваємо резилієнтність
Як подолати стрес та розвивати резилієнтність? На це питання шукали відповідь Софія Ходак, практичний психолог Ліцею №4 м.Хмільника, вчителі початкових класів закладів освіти громади та працівники Центру професійного розвитку педагогічних працівників під час семінару-практикуму який відбувся 21 травня.16:52 22.05.2024
Опановуємо практики для відновлення ресурсності
16 травня за сприяння Центру професійного розвитку педагогічних працівників для педагогів закладів дошкільної освіти проведено психологічний практикум «Правило кисневої маски для педагогів: практики для відновлення ресурсності».14:24 17.05.2024
Говоримо про відновлення ресурсного стану
25 квітня за сприяння Центру професійного розвитку педагогічних працівників для класних керівників 5-11-х класів закладів загальної середньої освіти проведено психологічний практикум «Шляхи виходу з кризового стану».10:47 29.04.2024
Емоційне вигорання і професія педагога
Як уникнути синдрому професійного вигорання? Як відновити особистісний ресурс і працювати натхненно та ефективно? Ці та інші питання обговорювали педагогічні працівники закладів дошкільної освіти на психологічному онлайн-воркшопі «Емоційне вигорання і професія педагога», яку за сприяння Центру професійного розвитку педагогічних працівників 17 квітня провела Ірина Моргульська, практичний психолог ЗДО №5 «Вишенька» м. Хмільника.09:28 25.04.2024