Методичний практикум для вчителів фізико-математичного циклу
25 березня 2021 року на базі КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Хмільницької міської ради» проведено методичний практикум на тему «Використання інтерактивних технологій в процесі вивчення фізико-математичних дисциплін».
Директор Центру Світлана Ілюхіна зауважила, що актуальність обраної теми полягає в тому, що використання інтерактивних технологій активізує пізнавальний інтерес учнів, розвиває їх творчі здібності, стимулює розумову діяльність, мотивує до навчання. Особливістю такого учбового процесу є те, що центром діяльності стає учень, який виходячи із своїх індивідуальних здібностей та інтересів, вибудовує процес пізнання. Учитель виступає в ролі помічника, консультанта, організатора процесу навчання.
Досвідом роботи із застосуванням інтерактивних технологій поділилась з колегами Мельник Т.О. вчитель математики КЗ «Голодьківський ЗЗСО І-ІІ ступенів», переможець ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2021» . Вчителька розповіла, що особливу увагу приділяє технології ситуаційного моделювання, ігровій, комп’ютерній (інформаційній) технологіям як на уроках так і під час проведення позакласних заходів, що ефективно сприяє формуванню вмінь і навичок, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії.
До роботи долучилась Шеремета Н.С. вчитель математики і фізики КЗ «ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4», яка розповіла про новітні інструменти для візуалізації навчального матеріалу.
Колеги обмінялись думками, поділились власним досвідом роботи та зробили висновок, що необхідно створити таку систему навчання, яка б задовольняла потреби кожного, відповідно до його інтересів і здібностей. Учень повинен вчитись сам, а головна роль учителя – керувати його діяльністю, мотивувати, організовувати та консультувати.
КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Хмільницької міської ради»