A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради

Як оцінювати не знецінюючи

Дата: 25.01.2023 15:56
Кількість переглядів: 54

На зображенні може бути: 1 особа, у приміщенні та офіс

Як оцінювати не нашкодивши, а, напаки, мотивуючи учня? Які техніки формувального оцінювання доцільно використовувати для розвитку в учнів впевненості в собі?

На ці питання шукали відповіді вчителі мовно-літературної галузі закладів освіти громади під час педагогічного практикуму «Формувальне оцінювання як засіб мотивації здобувачів освіти та покращення якості навчання», який

24 січня 2023 року провів Центр професійного розвитку педагогічних працівників Хмільницької міської ради.

Практичний аспект теми висвітлили вчителі Ліцею №3: Людмила Кузик, яка розповіла про інтерактивні технології, методику, шляхи реалізації формувального оцінювання на уроках української мови і літератури, та Жанна Костюк, яка презентувала власні напрацювання з реалізації формувального оцінювання на уроках зарубіжної літератури.

Освітяни опрацювали інструменти та опанували секрети ефективного впровадження формувального оцінювання, розглянули теоретичні аспекти «оцінювання для навчання», переконались, що саме формувальне оцінювання забезпечує якісну взаємодію й підтримку, сприяє створенню доброзичливої атмосфери пізнання та формує в учнів свідоме ставлення до процесу здобуття знань.

Отже, удосконалюємо професійні навички вчителя НУШ.

Ознайомитись з презентаціями можна за покликаннями: https://drive.google.com/.../1a7.../view...;

https://drive.google.com/.../1E4dXkoCXxI0nGoYrQKf.../view...;

https://docs.google.com/.../1dyX27BLqtq.../edit...;

https://docs.google.com/.../1suaz2rf3tx7D0kOkpkPH.../edit....

Комунальна установа «Центр професійного розвитку

педагогічних працівників Хмільницької міської ради»

На зображенні може бути: 1 особа, у приміщенні та текст «REDMI NOTE RNE9 9 AI QUAD CAMERA» На зображенні може бути: 4 людини та екран

На зображенні може бути: 3 людини, екран, ноутбук та текст «сейчас f лавном экране f екол îнструменти STEN -0 увийти 小 зворотний упродовж уроку язок формування поведнки, ZhannaKostyuk вчитель(ка) встановлюе зворотний процесу майя беляева в'язок описуе сильн щодо слабк навчальной с частше потребують стльки оцинки балах, скальки завдання виконан добре, потребують свйтлана мазур бергати самим(ою) учнем/ валити Yevheniya Shypota учням вдзначати поради потребуе помилки, якщо вони виявлен практи ysw-gzgc-wje бонсевич ситарчук введть пошуковий вапит тут 24.01.2023 ещё чел. вы REDMI NOTE9 QUAD CAMERA -1°℃ Cloudy» Немає опису світлини.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень