Як оцінювати не знецінюючи
Як оцінювати не нашкодивши, а, напаки, мотивуючи учня? Які техніки формувального оцінювання доцільно використовувати для розвитку в учнів впевненості в собі?
На ці питання шукали відповіді вчителі мовно-літературної галузі закладів освіти громади під час педагогічного практикуму «Формувальне оцінювання як засіб мотивації здобувачів освіти та покращення якості навчання», який
24 січня 2023 року провів Центр професійного розвитку педагогічних працівників Хмільницької міської ради.
Практичний аспект теми висвітлили вчителі Ліцею №3: Людмила Кузик, яка розповіла про інтерактивні технології, методику, шляхи реалізації формувального оцінювання на уроках української мови і літератури, та Жанна Костюк, яка презентувала власні напрацювання з реалізації формувального оцінювання на уроках зарубіжної літератури.
Освітяни опрацювали інструменти та опанували секрети ефективного впровадження формувального оцінювання, розглянули теоретичні аспекти «оцінювання для навчання», переконались, що саме формувальне оцінювання забезпечує якісну взаємодію й підтримку, сприяє створенню доброзичливої атмосфери пізнання та формує в учнів свідоме ставлення до процесу здобуття знань.
Отже, удосконалюємо професійні навички вчителя НУШ.
Ознайомитись з презентаціями можна за покликаннями: https://drive.google.com/.../1a7.../view...;
https://drive.google.com/.../1E4dXkoCXxI0nGoYrQKf.../view...;
https://docs.google.com/.../1dyX27BLqtq.../edit...;
https://docs.google.com/.../1suaz2rf3tx7D0kOkpkPH.../edit....
Комунальна установа «Центр професійного розвитку
педагогічних працівників Хмільницької міської ради»